Zmiany... zmiany... zmiany...
Galeria Tarnovia w Tarnowie przechodzi zmiany, które wynikają z wprowadzenia nowej strategii opracowanej wspólnie przez jej zarządcę – firmę CREAM i właściciela – Griffin Property Finance II FIZAN. W ciągu roku odświeżenie oferty obejmie niemal 30 proc. powierzchni obiektu.
Jak podkreśla Elżbieta Kutrasińska – Senior Leasing Manager CREAM – „Galeria Tarnovia jest u progu zmian wynikających ze zmiany koncepcji najmu, a podpisanie przedłużenia umowy to efekt potencjału jaki drzemie w tej galerii. Najemca zna obiekt od wielu lat, a pozytywne wyniki oraz planowane zmiany skłoniły najemcę do przedłużenia umowy na kolejne 5 lat.”
Sieć Deichmann to międzynarodowa sieć obuwnicza, oferująca duży wybór obuwia dla każdej grupy wiekowej. Charakteryzuje się nie tylko doskonała relacją ceny do jakości, ale wdraża najnowsze trendy dzięki projektantom tworzącym kolekcje odzwierciedlające trendy sezonu. Siec zatrudnia prawie 40 000 pracowników i sprzedaje ponad 176 milionów par butów rocznie.
„Przedłużenie umowy najmu przez sieć Deichmann, a także przedłużenia umów markowych biur podróży jak TUI czy ITAKA świadczą tylko o tym, że obrany przez CREAM kierunek zmian dla Galerii jest właściwy. Obiekt działający na rynku od 10 lat musi przejść zmiany nie tylko w sferze najmu, ale również ogólnej koncepcji zarządzania nieruchomością. W tym celu zastosowaliśmy naszą najnowszą usługę Cream Noi Control (CNC), która dzięki wielopłaszczyznowemu podejściu do zarządzania obiektem pozwala znacząco zmniejszyć koszty operacyjne nieruchomości, co z pewnością przełoży się pozytywnie zarówno na najemców jak i właściciela obiektu. Cieszymy się, że najemcy nam zaufali i chcą zostać z nami na dłużej.” – mówi Robert Żurek Business Development Director CREAM.
Galeria Tarnovia
Galeria Tarnovia to funkcjonujący od 2009 roku pierwszy nowoczesny obiekt handlowy zlokalizowany w Tarnowie przy ul. Krakowskiej 149. Na 2 poziomach centrum handlowego ulokowano 90 sklepów, w tym nowoczesny multipleks kinowy Cinema 3D. Obiekt znajduje się bezpośrednio przy drodze krajowej i jest doskonale widoczny od ul. Krakowskiej, którą dziennie przejeżdża 36 500 aut. W 30-minutowej strefie oddziaływania Galerii Tarnovia mieszka przeszło 270 tys. osób, a w 10-minutowej strefie – blisko 90 tys. osób.
Na powierzchni handlowej ponad 17 000 mkw. znajdują się takie najlepsze na rynku marki jak: kino CINEMA3D, H&M, New Yorker, Smyk, Carry , Reserved, Sinsay, Martes Sport, Triumph, Douglas, Deichmann, CCC, Matras, Pepco, RTV Euro AGD oraz Market z grupy Carrefour.