Nowy salon marki Venezia
Marka obuwnicza Venezia otworzy w gorzowskiej Galerii Askana pierwszy sklep w mieście. CREAM, zarządca obiektu, właśnie podpisał umowę najmu. Już wkrótce gorzowianie będą mieli możliwość zrobienia zakupów w nowym stacjonarnym salonie tej firmy.
Venezia rozlokuje się na parterze w lokalu o powierzchni ponad 120 mkw. Otwarcie salonu nastąpi w sierpniu. – Galeria Askana została wybrana na pierwszą lokalizację sklepu Venezii w Gorzowie, co niezwykle nas cieszy. Wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnym najemcy, który postanowił otworzyć pierwszy punkt w Gorzowie właśnie w Galerii Askana – podkreśla Marta Jezierska, leasing manager w firmie CREAM, odpowiedzialna za wynajem tego obiektu.
– Venezia wzbogaci ofertę obiektu i jest cennym najemcą w naszym centrum. Bardzo się cieszymy, że pozyskaliśmy tak znaną i lubianą markę, co jedynie potwierdza jak atrakcyjną destynacją zakupową jest Galeria Askana – dodaje Anna Sip, marketing manager Galerii Askana.
Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się ponad 100 butików, 8 kawiarni, restauracji i barów oraz multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Empik, CCC, Media Expert, Rossmann, Pizza Hut oraz Restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana.
Więcej na: www.galeria-askana.pl
VENEZIA jest jedną z najbardziej znanych marek obuwniczych w Polsce. Pierwszy butik pod tym szyldem został otwarty w 1996 roku i od tego czasu firma nieprzerwanie rozwija sieć sprzedaży w całym kraju. Obecnie Venezia ponad 60 salonów całej Polsce oraz sklep internetowy www.venezia.pl CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnycmi. Firma świadczy takie usługi, jak asset management, property management, leasing powierzchni handlowych i biurowych, marketing, finanse i księgowość oraz obsługa prawna. CREAM skupia się na zarządzaniu operacyjnym i strategicznym oraz usługach doradztwa inwestycyjnego, operacyjnego, działań deweloperskich i project managementu. Więcej informacji: www.cream-management.pl
Galeria Askana
Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się ponad 100 butików, 8 kawiarni, restauracji i barów oraz multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Empik, CCC, Media Expert, Rossmann, Pizza Hut oraz restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana.