Wymagania
Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
Profesjonalne podejście do wykonywania pracy,
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz negocjacyjne,
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Zaangażowane w rozwój firmy oraz wysoka inicjatywa w działaniu.
Obowiązki
Renegocjacje i przedłużanie istniejących umów najmu,
Nadzorowanie procesu komercjalizacji zakończone podpisaniem umowy najmu z kontrahentem,
Analizowanie rynku nieruchomości handlowych,
Prowadzenie negocjacji z potencjalnymi najemcami,
Ustalanie warunków transakcji,
Ocena potencjału obiektów należących do spółki oraz do klientów oraz przygotowywanie raportów dla Zarządu,
Ścisła współpraca z kancelarią prawną w kwestii przygotowania umów,
Konsultowanie koncepcji architektonicznych w procesie komercjalizacji umowy,
Współpracę z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy,
Zarządzanie polityką handlową, podejmowanie decyzji uwzględniających sytuację rynkową i zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży.
Co oferujemy?
Pracę pełną wyzwań w nowoczesnej i dynamicznej firmie,
Przyjazną atmosferę pracy,
Możliwości rozwoju zawodowego,
Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
Zatrudnienie na podstawie umowy o współpracy (B2B),
Możliwość pracy hybrydowej.
Dołącz do nas!
Prześlij nam swoje CV oraz dołącz krótki list motywacyjny. Napisz nam kim jesteś i co skłoniło cię do starania się o pracę w naszej firmie. info@cream-advisors.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).