Marketing centrów handowych
![[:pl]askana_wewn1[:]](https://cream-advisors.pl/wp-content/uploads/2020/06/askana_wewn1.jpg)
![[:pl]askana_kino[:]](https://cream-advisors.pl/wp-content/uploads/2020/06/askana_kino.jpg)
C-RTM
CREAM Real Time Marketing
CREAM Property Advisors świadczy także usługi związane z doradztwem marketingowym dla centrów handlowych. Na czas odmrażania polskiej gospodarki po pandemii choroby COVID-19 firma przygotowała nowe celowane narzędzie marketingowe C-RTM, czyli CREAM Real Time Marketing.
Program ten opiera się na analizie obiektu handlowego pod względem czterech kluczowych czynników w marketingu projektów po okresie wstrzymania handlu i zaproponowaniu konkretnych rozwiązań, których zadaniem są:
skuteczna komunikacja z klientami m.in. o bezpieczeństwie przestrzeni zakupowej,
podniesienie konwersji wizyt na zakupy,
wykorzystanie i wzmocnienie efektu ROPO (research online, purchase offline),
stworzenie nowych możliwości w zakresie marketingu z uwzględnieniem digitalizacji centrum i współpracy z najemcami w zakresie tworzenia oferty centrum.
CZTERY FILARY C-RTM
FILAR #1
BEZPIECZEŃSTWO
przede wszystkim
przede wszystkim
FILAR #2
Ścisła
WSPÓŁPRACA MARKETINGOWA
na linii zarządca-najemcy
WSPÓŁPRACA MARKETINGOWA
na linii zarządca-najemcy
FILAR #3
Innowacyjne
ROZWIĄZANIA MARKETINGOWE
ROZWIĄZANIA MARKETINGOWE
FILAR #4
DIGITALIZACJA
centrów handlowych
centrów handlowych
CO OFERUJEMY?
Projekt C-RTM jest poprzedzony analizą marketingową danego centrum, jego otoczenia, profilu klientów i konkurencji, wskaźników osiąganych przez centrum oraz specyfiki galerii. Analiza uwzględnia również obecne uwarunkowania rynkowe, a także kondycję centrum handlowego.
Bezpieczeństwo
- Propozycja działań marketingowych w zakresie bezpieczeństwa i zachowania reżimu sanitarnego przy otwieraniu kolejnych aktywności w Centrum Handlowym
- Przygotowanie propozycji celowanych akcji marketingowych z konkretnymi najemcami – akcje mają na celu zwiększenie konwersji wizyt na koszyk zakupowy i wydłużeniu odwiedzin
- Audyt komunikacji marketingowej CH do klienta i najemców w zakresie bezpieczeństwa centrum handlowego oraz propozycja konkretnych rozwiązań w tym zakresie
- Przygotowanie propozycji celowanych akcji marketingowych z konkretnymi najemcami – akcje mają na celu zwiększenie konwersji wizyt na koszyk zakupowy i wydłużeniu odwiedzin
- Jeśli nie event, to co? Przedstawimy najnowsze rozwiązania marketingowe na trudne czasy
- Działania marketingowe przy niskim budżecie
- Zaproponowanie rozwiązań związanych z cyfrową promocją centrum handlowego
- Pomoc przy wprowadzaniu aplikacji dla centrów handlowych zastępujących tradycyjne formy np. kart lojalnościowych
- Integracja kanału tradycyjnego i online w centrum handlowym