Dyrektor działu Property Management
Oferta
NASZA DEWIZA
Property i asset management
Zespół specjalistów
Jakub Kaźmierczak
Jakub Kaźmierczak
Posiada 16-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora operacyjnego w firmie JLL i sprawował nadzór nad działem zarządzania sektora nieruchomości handlowych w Polsce. Pracował również jako Key Account Manager w firmie CBRE. Pracował również dla takich firm, jak: Colliers International, Portico Investment czy Apsys Polska.
W swojej karierze był odpowiedzialny za nadzór nad galeriami Forum Gliwice, Pasaż Świętokrzyski, Galeria Wisła czy Ogrody w Elblągu, zarządzanie kompleksem biurowym Platinium Business Park oraz portfelami parków handlowych należącymi do PKO TFI czy Newbridge. Ukończył Uniwersytet Warszawski na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz zarządzanie nieruchomościami w Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada licencję zarządcy nieruchomości.
Anna Rogalska
Key Account Manager
Anna Rogalska
Anna Rogalska jest związana z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 13 lat. Karierę zawodową rozpoczynała w Inter IKEA. Pracowała również w Apsys Polska w dziale property, gdzie koordynowała pracę centrów handlowych o łącznej powierzchni 400 tys. mkw. GLA, oraz w JLL, gdzie była odpowiedzialna za kontakt z jednym z kluczowych klientów.
Ponadto w Apsys Polska z sukcesem wdrożyła po stronie działu property projekt raportowy. Posiada licencję zarządcy nieruchomości oraz certyfikat z zarządzania projektami PRINCE2 Foundation.
Tomasz Torłop
Dyrektor Działu Technicznego
Tomasz Torłop
Ma 15-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora technicznego w firmie EPP i sprawował nadzór operacyjny oraz techniczny nad warszawską Galerią Młociny. W swojej karierze zajmował się także opieką nad portfolio firmy First Property Group. Był również dyrektorem CH Skorosze.
Ukończył Politechnikę Gdańską na kierunkach: zarządzanie nieruchomościami oraz automatyka i robotyka. Posiada licencję zarządcy nieruchomości.
Leasing nieruchomości komercyjnych
Zespół specjalistów: handel i magazyny
Michał Małecki
Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowej
Michał Małecki
Posiada 13-letnie doświadczenie na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Pracował dla King Sturge, Ikea oraz Trei Real Estate. Był odpowiedzialny za komercjalizację takich projektów, jak: Europa Centralna w Gliwicach, Galeria Przymorze w Gdańsku, Centrum Słoneczne w Szczecinie, Centrum Max w Chrzanowie, Park Handlowy Bielany we Wrocławiu, Rawa w Katowicach, Janki w Warszawie, Park Handlowy Vendo w Nysie, Chełmie oraz Milanówku. Ukończył Wydział Zarządzania Nieruchomościami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Marta Jezierska
Leasing Manager
Marta Jezierska
Rozpoczynała karierę zawodową w 2000 roku w kancelarii Baker & McKenzie na stanowisku administracyjnym. Z nieruchomościami jest związana od 2010 roku, zajmowała się wówczas sprzedażą domów i wynajmem apartamentów. W 2011 roku zaczęła pracę w Caelum Development jako asystentka działu leasingu.
W 2013 roku awansowała na stanowisko Leasing Negotiator dla takich obiektów, jak: Galeria Wisła w Płocku, CH Stokrotka w Mławie, CH Familia w Gdańsku. W 2016 roku Marta została Leasing Managerem w firmie Knight Frank, w której opiekowała się leasingowo centrum handlowym Plac Unii w Warszawie, Galerią Madison w Gdańsku oraz CH Plaza w Zgorzelcu. Od 2017 roku Marta pracuje w CREAM Property Advisors na stanowisku leasing manager zajmuje się m.in. Galerią Askana w Gorzowie oraz 10 obiektami Arcony. Na co dzień Marta zajmuje się wypełnianiem wakatów, przedłużaniem umów, przygotowywaniem budżetów oraz raportowaniem do właściciela.
Joanna Bieniek
Senior Leasing Manager
Joanna Bieniek
Joanna Bieniek z rynkiem handlowym jest związana od ponad 10 lat. Bogate doświadczenie zawodowe zbierała m.in. w takich firmach, jak Apsys Polska i Newbridge. Odpowiadała za wynajem jednych z największych centrów handlowych w Polsce, jak: Galeria Posnania, Manufaktura, czy Galeria Katowicka.
W CREAM Property Advisors odpowiada m.in. za Galerię Askana, parki handlowe w Częstochowie, Olkuszu i Kole, Galerię Nowy Świat, Galerię Handlową Madison. Joanna ukończyła ekonomię i stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Andrzej Bobowiec
Senior Leasing Manager
Andrzej Bobowiec
Andrzej Bobowiec wspiera dział jako współpracownik na stanowisku senior leasing managera i opiekun leasingowy m.in. Galerii Tarnovia. Andrzej ma niemal 20-letnie doświadczenie w komercjalizacji budynków komercyjnych.
Pracował przy wynajmie Galerii Sandecja, Plejady Sosnowiec, centrum handlowego Nowy Rynek w Jeleniej Góra, centrum Copernicus Toruń, Galerii Biała w Białymstoku, Słonecznego Centrum Handlowego w Szczecinie. Wcześniej, jako zastępca dyrektora ds. komercjalizacji, odpowiadał za wynajem budynku Altus (dawniej Uni Centrum) w Katowicach, gdzie powstało m.in. kino Helios, czy hotel sieci Qubus Hotel.
Zespół specjalistów: biura
Adam Ambroziak
Agency Director - CREAM OFFICES
Adam Ambroziak
Adam pracuje na rynku nieruchomości od jedenastu lat. Pełnił dotychczas funkcje zarządcze nad zespołami reprezentacji najemców i wynajmujących w wielu organizacjach deweloperskich i brokerskich. Dorobek zawodowy to obsługa takich podmiotów jak: m.in. BPH TFI, mBank, Sąd Okręgowy w Warszawie, Poczta Polska, AVON, Britenet.
Był ponadto odpowiedzialny za wynajem, tworzenie kampanii marketingowych i budowanie strategii komercjalizacji biurowców z portfela PHN SA, White Stone.
Wojciech Władziński
Property Broker - CREAM OFFICES
Wojciech Władziński
Property Broker - CREAM OFFICES
Project Management
Zespół specjalistów
Marcin Mycek
Dyrektor Działu Project Management
Marcin Mycek
Marcin Mycek jest dyplomowanym inżynierem z prawie 20-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. Pracował m.in. w JLL jako dyrektor PM, odpowiadając głównie za projekty budowy biur i przejmując odpowiedzialność od projektu koncepcyjnego, przez fazę przetargu i budowy, aż do pomyślnego przekazania. Zorganizował i zarządzał działem PMO w 8 krajach z siedzibą w Warszawie.
W ciągu ostatnich 10 lat zrealizował 38 projektów w terminie, o dobrej jakości i w budżecie o wartości około 250 mln euro w sektorach handlu, biurowego, przemysłowego i rekreacyjnego. Jest członkiem RICS. Marcin pracował dla także dla: Ericsson, HSBC, Sabre, Eurocash, TKG, Europolis, Jatomi, centrum handlowego Złote Tarasy, Hotel Grand i wielu innych, w tym sieci piekarni i kawiarni.
Księgowość i finanse
Zespół specjalistów
Jarosław Jodełka
Dyrektor Działu Finansowego
Jarosław Jodełka
Jarosław Jodełka ma 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania finansami oraz kontroli kosztów, a od ponad 15 lat jest związany z branżą nieruchomości. Specjalizuje się w kontroli biznesowej i operacyjnej nieruchomości komercyjnych, zarządzaniu płynnością finansową i przepływami pieniężnymi spółek oraz wdrażaniu systemów do prowadzenia inwestycji i raportowania. W czasie swojej dotychczasowej kariery zawodowej współpracował m.in. ze spółkami z grupy Ingka Centres (wówczas IKEA Centres), zajmując się kontrolą finansową nieruchomości oraz projektów takich jak m.in. Port Łódź. Z kolei w firmie Echo Investment był odpowiedzialny za rozliczenia takich projektów, jak: Galeria Młociny, Galeria Libero czy obiektów biurowych. Pracował także dla ISS Facility Services i Multi Poland. Jarosław Jodełka, oprócz licznych kursów i szkoleń, ukończył czterokierunkową specjalizację z zarządzania projektami prowadzoną przez University of California. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz stypendystą Fachhochschule Heidelberg.
Marek Liszewski
Kierownik Działu Księgowości
Marek Liszewski
Marek Liszewski posiada wieloletnie doświadczenie jako główny księgowy firm z branży nieruchomości. Pracował w firmie Apsys Polska, gdzie nadzorował pracę działu księgowości oraz wprowadził do firmy nowe oprogramowanie księgowe.
Jako kierownik zespołu księgowego w Atalian Global Services (dawniej Metro Properties Services) odpowiadał również za przygotowywanie sprawozdań i danych finansowych. Marek jest absolwentem Akademii Finansów w Warszawie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada również certyfikat Ministerstwa Finansów (nr 3857/2003) uprawniający d Piotr Gostomski, debt collection manager
Sprzedaż nieruchomości
Zespół specjalistów
Bartłomiej Ciemała
Investment Manager
Bartłomiej Ciemała
Bartłomiej Ciemała ma kilkuletnie doświadczenie na rynku nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej, zarówno w globalnych agencjach REIT, jak i po stronie deweloperskiej.
Zanim dołączył do sektora private equity, pracował dla dewelopera komercyjnego Golub GetHouse jako menedżer w Dziale Finansów i Inwestycji, Mapletree jako analityk inwestycyjno-finansowy na Europę. Doświadczenie zdobywał również w JLL Polska, gdzie pełnił funkcję rzeczoznawcy nieruchomości na Europę Środkowo-Wschodnią.