Oferta

NASZA DEWIZA

myślenie właścicielskie – doświadczenie inwestorskie – podejście eksperckie

Property i asset management

Zakres działań

zarządzanie nieruchomościami handlowymi, biurowymi i logistycznymi

bieżąca administracja i raportowanie

asset management i wzmacnianie wartości nieruchomości komercyjnych

marketing i PR

koordynacja najemców i opieka techniczna

księgowość i windykacja

Zespół specjalistów

null

Jakub Kaźmierczak

Dyrektor działu Property Management

Jakub Kaźmierczak

Posiada 16-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora operacyjnego w firmie JLL i sprawował nadzór nad działem zarządzania sektora nieruchomości handlowych w Polsce. Pracował również jako Key Account Manager w firmie CBRE. Pracował również dla takich firm, jak: Colliers International, Portico Investment czy Apsys Polska.

W swojej karierze był odpowiedzialny za nadzór nad galeriami Forum Gliwice, Pasaż Świętokrzyski, Galeria Wisła czy Ogrody w Elblągu, zarządzanie kompleksem biurowym Platinium Business Park oraz portfelami parków handlowych należącymi do PKO TFI czy Newbridge. Ukończył Uniwersytet Warszawski na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz zarządzanie nieruchomościami w Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada licencję zarządcy nieruchomości.

null

Anna Rogalska

Key Account Manager

Anna Rogalska

Anna Rogalska jest związana z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 13 lat. Karierę zawodową rozpoczynała w Inter IKEA. Pracowała również w Apsys Polska w dziale property, gdzie koordynowała pracę centrów handlowych o łącznej powierzchni 400 tys. mkw. GLA, oraz w JLL, gdzie była odpowiedzialna za kontakt z jednym z kluczowych klientów.

Ponadto w Apsys Polska z sukcesem wdrożyła po stronie działu property projekt raportowy. Posiada licencję zarządcy nieruchomości oraz certyfikat z zarządzania projektami PRINCE2 Foundation.

null

Tomasz Torłop

Dyrektor Działu Technicznego

Tomasz Torłop

Ma 15-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora technicznego w firmie EPP i sprawował nadzór operacyjny oraz techniczny nad warszawską Galerią Młociny. W swojej karierze zajmował się także opieką nad portfolio firmy First Property Group. Był również dyrektorem CH Skorosze.

Ukończył Politechnikę Gdańską na kierunkach: zarządzanie nieruchomościami oraz automatyka i robotyka. Posiada licencję zarządcy nieruchomości.

Leasing nieruchomości komercyjnych

Zakres działań

analiza nieruchomości pod kątem leasingowym

znalezienie odpowiednich najemców

przygotowanie strategii wynajmu opartej na szczegółowej analizie komercyjnej

wsparcie kancelarii prawnej wynajmującego przy negocjowaniu umowy najmu

prowadzenie negocjacji w oparciu o ustalone warunki komercyjne

Zespół specjalistów: handel i magazyny

null

Michał Małecki

Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowej

Michał Małecki

Posiada 13-letnie doświadczenie na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Pracował dla King Sturge, Ikea oraz Trei Real Estate. Był odpowiedzialny za komercjalizację takich projektów, jak: Europa Centralna w Gliwicach, Galeria Przymorze w Gdańsku, Centrum Słoneczne w Szczecinie, Centrum Max w Chrzanowie, Park Handlowy Bielany we Wrocławiu, Rawa w Katowicach, Janki w Warszawie, Park Handlowy Vendo w Nysie, Chełmie oraz Milanówku. Ukończył Wydział Zarządzania Nieruchomościami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

null

Marta Jezierska

Leasing Manager

Marta Jezierska

Rozpoczynała karierę zawodową w 2000 roku w kancelarii Baker & McKenzie na stanowisku administracyjnym. Z nieruchomościami jest związana od 2010 roku, zajmowała się wówczas sprzedażą domów i wynajmem apartamentów. W 2011 roku zaczęła pracę w Caelum Development jako asystentka działu leasingu.

W 2013 roku awansowała na stanowisko Leasing Negotiator dla takich obiektów, jak: Galeria Wisła w Płocku, CH Stokrotka w Mławie, CH Familia w Gdańsku. W 2016 roku Marta została Leasing Managerem w firmie Knight Frank, w której opiekowała się leasingowo centrum handlowym Plac Unii w Warszawie, Galerią Madison w Gdańsku oraz CH Plaza w Zgorzelcu. Od 2017 roku Marta pracuje w CREAM Property Advisors na stanowisku leasing manager zajmuje się m.in. Galerią Askana w Gorzowie oraz 10 obiektami Arcony. Na co dzień Marta zajmuje się wypełnianiem wakatów, przedłużaniem umów, przygotowywaniem budżetów oraz raportowaniem do właściciela.

null

Joanna Bieniek

Senior Leasing Manager

Joanna Bieniek

Joanna Bieniek z rynkiem handlowym jest związana od ponad 10 lat. Bogate doświadczenie zawodowe zbierała m.in. w takich firmach, jak Apsys Polska i Newbridge. Odpowiadała za wynajem jednych z największych centrów handlowych w Polsce, jak: Galeria Posnania, Manufaktura, czy Galeria Katowicka.

W CREAM Property Advisors odpowiada m.in. za Galerię Askana, parki handlowe w Częstochowie, Olkuszu i Kole, Galerię Nowy Świat, Galerię Handlową Madison. Joanna ukończyła ekonomię i stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

null

Andrzej Bobowiec

Senior Leasing Manager

Andrzej Bobowiec

Andrzej Bobowiec wspiera dział jako współpracownik na stanowisku senior leasing managera i opiekun leasingowy m.in. Galerii Tarnovia. Andrzej ma niemal 20-letnie doświadczenie w komercjalizacji budynków komercyjnych.

Pracował przy wynajmie Galerii Sandecja, Plejady Sosnowiec, centrum handlowego Nowy Rynek w Jeleniej Góra, centrum Copernicus Toruń, Galerii Biała w Białymstoku, Słonecznego Centrum Handlowego w Szczecinie. Wcześniej, jako zastępca dyrektora ds. komercjalizacji, odpowiadał za wynajem budynku Altus (dawniej Uni Centrum) w Katowicach, gdzie powstało m.in. kino Helios, czy hotel sieci Qubus Hotel.

Zespół specjalistów: biura

null

Adam Ambroziak

Agency Director - CREAM OFFICES

Adam Ambroziak

Adam pracuje na rynku nieruchomości od jedenastu lat. Pełnił dotychczas funkcje zarządcze nad zespołami reprezentacji najemców i wynajmujących w wielu organizacjach deweloperskich i brokerskich. Dorobek zawodowy to obsługa takich podmiotów jak: m.in. BPH TFI, mBank, Sąd Okręgowy w Warszawie, Poczta Polska, AVON, Britenet.

Był ponadto odpowiedzialny za wynajem, tworzenie kampanii marketingowych i budowanie strategii komercjalizacji biurowców z portfela PHN SA, White Stone.

null

Wojciech Władziński

Property Broker - CREAM OFFICES

Wojciech Władziński

Property Broker - CREAM OFFICES

Project Management

Zakres działań

koordynacja procesu budowy od fazy projektowania po oddanie obiektu do użytku

nadzór nad harmonogramem prac

nadzór nad pracami budowlanymi

koordynacja procesu budowy z najemcami

przeprowadzanie przetargów

Zespół specjalistów

null

Marcin Mycek

Dyrektor Działu Project Management

Marcin Mycek

Marcin Mycek jest dyplomowanym inżynierem z prawie 20-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. Pracował m.in. w JLL jako dyrektor PM, odpowiadając głównie za projekty budowy biur i przejmując odpowiedzialność od projektu koncepcyjnego, przez fazę przetargu i budowy, aż do pomyślnego przekazania. Zorganizował i zarządzał działem PMO w 8 krajach z siedzibą w Warszawie.

W ciągu ostatnich 10 lat zrealizował 38 projektów w terminie, o dobrej jakości i w budżecie o wartości około 250 mln euro w sektorach handlu, biurowego, przemysłowego i rekreacyjnego. Jest członkiem RICS. Marcin pracował dla także dla: Ericsson, HSBC, Sabre, Eurocash, TKG, Europolis, Jatomi, centrum handlowego Złote Tarasy, Hotel Grand i wielu innych, w tym sieci piekarni i kawiarni.

Księgowość i finanse

Zakres działań

księgowa i podatkowa obsługa inwestycji

przygotowanie deklaracji podatkowych

standardy raportowania na międzynarodowe giełdy papierów wartościowych

prowadzenie ksiąg rachunkowych

obsługa kontroli podatkowych i audytów zewnętrznych

dekretowanie i księgowanie dokumentów

przygotowanie sprawozdań finansowych według krajowych i zagranicznych standardów - GAAP

Zespół specjalistów

null

Tomasz Chrabałowski

Dyrektor Działu Finansowego

Tomasz Chrabałowski

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania i finansów oraz kontroli kosztów. W czasie swojej dotychczasowej kariery zawodowej współpracował m.in. z firmą Apsys Polska oraz spółką Multi Poland z sektora nieruchomości handlowych, firmą outsourcingową Accace oraz z pracownią architektoniczną – Grupa 5 Architekci.

Jest członkiem Stowarzyszenia Dyrektorów Finansowych FINEXA i Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Posiada także akredytację do sporządzania raportów według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej.

null

Marek Liszewski

Dyrektor Działu Księgowości

Marek Liszewski

Marek Liszewski posiada wieloletnie doświadczenie jako główny księgowy firm z branży nieruchomości. Pracował w firmie Apsys Polska, gdzie nadzorował pracę działu księgowości oraz wprowadził do firmy nowe oprogramowanie księgowe.

Jako kierownik zespołu księgowego w Atalian Global Services (dawniej Metro Properties Services) odpowiadał również za przygotowywanie sprawozdań i danych finansowych. Marek jest absolwentem Akademii Finansów w Warszawie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada również certyfikat Ministerstwa Finansów (nr 3857/2003) uprawniający d Piotr Gostomski, debt collection manager

Sprzedaż nieruchomości

Zakres działań

doradztwo w sprzedaży nieruchomości komercyjnych

doradztwo w sprzedaży gruntów inwestycyjnych

doradztwo strategiczne w zakresie portfela nieruchomości

Zespół specjalistów

null

Bartłomiej Ciemała

Investment Manager

Bartłomiej Ciemała

Bartłomiej Ciemała ma kilkuletnie doświadczenie na rynku nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej, zarówno w globalnych agencjach REIT, jak i po stronie deweloperskiej.

Zanim dołączył do sektora private equity, pracował dla dewelopera komercyjnego Golub GetHouse jako menedżer w Dziale Finansów i Inwestycji, Mapletree jako analityk inwestycyjno-finansowy na Europę. Doświadczenie zdobywał również w JLL Polska, gdzie pełnił funkcję rzeczoznawcy nieruchomości na Europę Środkowo-Wschodnią.

Quattro - zaawansowane usługi zarządcze

Zakres działań

Obsługa prawna

[:pl]GP_logo_color[:]

prawo nieruchomości

prawo handlowe i M&A

prawo gospodarcze

podatki