Obiekty z portfela CREAM Property Advisors na fali po lockdownach

  • Home
  • Aktualności
  • Obiekty z portfela CREAM Property Advisors na fali po lockdownach

Obiekty z portfela CREAM Property Advisors na fali po lockdownach

Klienci chętnie powracają do centrów handlowych po kolejnym lockdownie. Widać to we wskaźnikach odwiedzalności, które rosną z dnia na dzień. Obiekty z portfela zarządczego CREAM Property Advisors odnotowały kilkudziesięcioprocentowy wzrost.

– Dynamika odwiedzalności Galerii Askana w maju 2021 roku w stosunku do maja 2020 wynosi obecnie +57%. Klienci z pewnością czekają jeszcze na uruchomienie w pełnym wymiarze strefy gastronomicznej oraz części rozrywkowej z ważnym dla obiektu najemcą – kinem Helios – mówi Bartosz Augusiak, dyrektor Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim.

Po czwartym lockdownie w Galerii Askana sklepy otworzyli niemal wszyscy najemcy. Tych, którzy jeszcze nie uruchomili salonów, obowiązuje na razie zakaz pełnej działalności. Są to najemcy gastronomiczni i rozrywkowi.  – Bardzo nas cieszy, że wkrótce do Galerii Askana dołączy nowy najemca – Szkoła Tańca Champion Studio, na którą bardzo czekamy – dodaje Jakub Kaźmierczak, dyrektor działu Property & Asset Management w CREAM Property Advisors.

Inne obiekty z portfela CREAM Property Advisors również odnotowały wzrost odwiedzalności, mimo że pierwszy tydzień po lockdownie nie był pełnym tygodniem pracy (1, 3 maja – sobota, poniedziałek, 9 maja – niedziela niehandlowa). W dniach 1-16 maja 2021 roku Galerię Tarnovia w Tarnowie odwiedziło o ponad 20 proc. klientów więcej niż w tym samym czasie przed rokiem. Natomiast tydzień 10-16 maja 2021 roku przyniósł niemal 36-proc. poprawę względem tego samego okresu w 2020 roku, kiedy również handel odżywał po lockdownie. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że klienci wracają do obiektu. Przypomnijmy, że w Galerii Tarnovia można się cieszyć nowym sklepem Jysk, który zadebiutował pod koniec 2020 roku, czyli w trakcie trwania pandemii.  Myślę, że będzie jeszcze lepiej, bo przed nami otwarcie kina, które nasi klienci bardzo cenią i wyczekują nowych premier – komentuje Faustyna Mącior, dyrektor Galerii Tarnovia.

– Revenge shopping/buying to zjawisko zaobserwowane w Chinach po lockdownie wprowadzonym tam z powodu pandemii. Jesteśmy pełni optymizmu, że taki scenariusz ziści się także w Polsce. Klienci są zmęczeni kolejnymi zamknięciami, czekają z niecierpliwością na pełne otwarcie oferty rozrywkowej i gastronomicznej, szukają też okazji, aby spędzić przyjemnie czas poza domem. Naszym zadaniem jako branży jest stymulacja konsumpcji i kreowanie takiej oferty, która przyciągnie klientów – zauważa Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors.