Quattro

Zaawansowane usługi zarządcze
W CREAM Property Advisors do zarządzania nieruchomościami podchodzimy wartościowo. Oznacza to, że nasze działania są nakierowane na wzrost wartości nieruchomości w każdym aspekcie ich funkcjonowania. Wdrażamy rozwiązania oparte na wypracowanym latami know-how, wiedzy o rynku nieruchomości i mechanizmach, które nim rządzą. Pakiet Quattro to cztery usługi z zakresu property i asset managementu skupiające się na poprawie konkretnych obszarów w budynkach komercyjnych.
null

CNC, czyli jak zwiększyć wartość nieruchomości

  • Niestandardowe rozwiązania obniżające koszty eksploatacyjne
  • Optymalizacja standardu utrzymania
  • Wzrost wartości nieruchomości
null

C360, czyli jakie cele postawiłeś swojemu zarządcy?

  • Analiza i monitoring parametrów centrum handlowego
  • Wskazanie kierunków rozwoju centrum handlowego
null

SellMe, czyli co obniża wartość nieruchomości?

  • Analiza umów najmu pod kątem tzw. red flags
  • Prawne przygotowanie obiektu do sprzedaży
  • Wskazanie sposobów eliminacji czynników obniżających wartość nieruchomości
null

C-RTM, czyli marketing nowych czasów

  • Marketing centrów handlowych oparty na strategii real time marketing
  • Digitalizacja centrów handlowych uwzględniająca strategię omnichannel

Współpracę poprzedza X-Ray – krótka i treściwa analiza danej nieruchomości

null

CNC - PODNIEŚĆ WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI

Efekty programu CNC w budynkach komercyjnych

CH w Tarnowie

650 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 8 mln PLN

CH w Gorzowie Wlkp.

650 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 8 mln PLN

Biurowiec w Warszawie

600 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 7,5 mln PLN

CH w Kaliszu

450 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 5,4 mln PLN

Projekty w trakcie realizacji

CH w woj. dolnośląskim

1,4 mln PLN oszczędności,
wzrost wartości o 17,5 mln PLN

Obiekt multifunkcyjny we Wrocławiu

350 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 4,4 mln PLN

CH w Czechach

350 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 4,4 mln PLN

CH we Wrocławiu

220 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 2,8 mln PLN
null

C360 - CZY ROZUMIEM MÓJ PROJEKT?

null

OSZCZĘDNOŚCI

  • dynamika
  • trendy
  • sezonowość
  • koszty vs. obroty
  • obroty w podziale na branże
  • obroty w podziale na położenie na planie obiektu
null

ANALIZA ODWIEDZALNOŚCI

  • dynamika
  • trendy
  • przepływ klientów
  • sezonowość
null

OPŁACALNOŚĆ NAJEMCÓW

  • analiza oczekiwanych czynszów rynkowych
  • analiza wpływu zmian w strukturze najemców na wyniki obiektu
null

STRUKTURA NAJEMCÓW

  • Marketing centrów handlowych oparty na strategii real time marketing
  • Digitalizacja centrów handlowych uwzględniająca strategię omnichannel

Współpracę poprzedza X-Ray – krótka i treściwa analiza danej nieruchomości

null

SELLME - PRZYGOTUJ NIERUCHOMOŚĆ DO SPRZEDAŻY

null
Zwiększenie wartości nieruchomości przed sprzedażą
null
Analiza umów najmu pod kątem audytu sprzedażowego nieruchomości
null
Wskazanie zagrożeń komercyjnych do wyeliminowania oraz zbudowanie modelu szacowanego poziomu czynszu rynkowego
null
Obsługa prawna
null

C-RTM, CZYLI MARKETING NOWYCH CZASÓW

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY