Quattro - zaawansowane usługi zarządcze
W CREAM Property Advisors do zarządzania nieruchomościami podchodzimy wartościowo. Oznacza to, że nasze działania są nakierowane na wzrost wartości nieruchomości w każdym aspekcie ich funkcjonowania. Wdrażamy rozwiązania oparte na wypracowanym latami know-how, wiedzy o rynku nieruchomości i mechanizmach, które nim rządzą. Pakiet Quattro to cztery usługi z zakresu property i asset managementu skupiające się na poprawie konkretnych obszarów w budynkach komercyjnych.
CNC - JAK PODNIEŚĆ WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI?
- Niestandardowe rozwiązania obniżające koszty eksploatacyjne
- Optymalizacja standardu utrzymania
- Wzrost wartości nieruchomości
- Współpracę poprzedza X-Ray – krótka i treściwa analiza danej nieruchomości
Efekty programu CNC w budynkach komercyjnych
CH w Tarnowie
650 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 8 mln PLN
wzrost wartości o 8 mln PLN
CH w Gorzowie Wlkp.
650 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 8 mln PLN
wzrost wartości o 8 mln PLN
Biurowiec w Warszawie
600 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 7,5 mln PLN
wzrost wartości o 7,5 mln PLN
CH w Kaliszu
450 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 5,4 mln PLN
wzrost wartości o 5,4 mln PLN
Projekty w trakcie realizacji
CH w woj. dolnośląskim
1,4 mln PLN oszczędności,
wzrost wartości o 17,5 mln PLN
wzrost wartości o 17,5 mln PLN
Obiekt multifunkcyjny we Wrocławiu
350 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 4,4 mln PLN
wzrost wartości o 4,4 mln PLN
CH w Czechach
350 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 4,4 mln PLN
wzrost wartości o 4,4 mln PLN
CH we Wrocławiu
220 000 PLN oszczędności,
wzrost wartości o 2,8 mln PLN
wzrost wartości o 2,8 mln PLN
C360 - CZY ROZUMIEM MÓJ PROJEKT?
- Analiza i monitoring parametrów centrum handlowego
- Wskazanie kierunków rozwoju centrum handlowego
OSZCZĘDNOŚCI
- dynamika
- trendy
- sezonowość
- koszty vs. obroty
- obroty w podziale na branże
- obroty w podziale na położenie na planie obiektu
ANALIZA ODWIEDZALNOŚCI
- dynamika
- trendy
- przepływ klientów
- sezonowość
OPŁACALNOŚĆ NAJEMCÓW
- analiza oczekiwanych czynszów rynkowych
- analiza wpływu zmian w strukturze najemców na wyniki obiektu
STRUKTURA NAJEMCÓW
- Marketing centrów handlowych oparty na strategii real time marketing
- Digitalizacja centrów handlowych uwzględniająca strategię omnichannel
Współpracę poprzedza X-Ray – krótka i treściwa analiza danej nieruchomości
SELLME - PRZYGOTUJ NIERUCHOMOŚĆ DO SPRZEDAŻY
- Analiza umów najmu pod kątem tzw. red flags
- Prawne przygotowanie obiektu do sprzedaży
- Wskazanie sposobów eliminacji czynników obniżających wartość nieruchomości
Zwiększenie wartości nieruchomości przed sprzedażą
Analiza umów najmu pod kątem audytu sprzedażowego nieruchomości
Wskazanie zagrożeń komercyjnych do wyeliminowania oraz zbudowanie modelu szacowanego poziomu czynszu rynkowego
Obsługa prawna
C-RTM, CZYLI MARKETING NOWYCH CZASÓW
- Marketing centrów handlowych oparty na strategii real time marketing
- Digitalizacja centrów handlowych uwzględniająca strategię omnichannel