project-01
project-management

Dlaczego project management w CREAM

Co oferujemy?

Zakres świadczonych usług

Zarządzanie projektem

od etapu koncepcyjnego, poprzez studium wykonalności, pozyskanie wszystkich niezbędnych wykonawców i konsultantów, koordynację projektów architektonicznych i branżowych, zarządzanie budową (koordynacje wykonawców) i raportowanie w sposób zapewniający odpowiednią komunikację ze wszystkimi interesariuszami projektu, zapewniamy pełne wsparcie w zakresie pozwoleń i odbiorów, oraz w pomyślnym przekazaniu projektu.

Zarządzanie kosztem

to przygotowanie i kontrola budżetu projektu, prowadzenie przetargów wraz z rekomendacją wykonawców, inżynieria wartości, zarządzanie zmianą, administracja kontraktami, zarządzanie fakturowaniem / nadzór nad przepływami pieniężnymi.

Badanie techniczne

(technical due diligence), to proces szczegółowych oględzin, analiz i oceny obiektu (w tym warunków zabudowy i dostępnych usług MEP). Szczegółowy raport podkreśli wszystkie potencjalne zagrożenia i oceny bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz usług i mediów.

Projekt architektoniczny

obejmuje przygotowanie test fit w oparciu o opracowanie projektu koncepcyjnego, przygotowanie lub nadzór nad projektem wykonawczym oraz wielobranżową koordynację, poprzez dopuszczenie do realizacji projektu, przygotowanie specyfikacji technicznej.

Koordynacja najemców

prowadzimy proces koordynacji prac budowlanych najemców na każdym etapie projektu, od projektu do ostatecznego użytkowania budynku, integralną częścią tej usługi jest minimalizacja kosztów przy zachowaniu wymaganej jakości i terminowości prac aranżacyjnych, zadowoleniu Klienta i przyszłego najemcy, minimalizujemy zmiany w trakcie realizacji projektu oraz prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Bank monitoring

usługę tą kierujemy Klientów, których źródłem finansowania inwestycji są kredyty bankowe oraz obsługujących ich banków, nasza wiedza i doświadczenie pozwalają na prawidłową ocenę i okresową weryfikację prowadzonych prac pod względem technicznym i formalnym, zgodnie z dokumentacją projektową, harmonogramem oraz budżetem inwestycji.

Wybrane projekty

Project Management

2005-2008

obiekty handlowe

budowa 20 projektów o powierzchni GLA ponad 140 tys. mkw. (m.in. Galeria Wisła w Płocku, CH Stara Cegielnia w Szczecinie, CH Familia w Gdańsku)

2007

obiekty handlowe

budowa Galerii Askana w Gorzowie Wlkp. o powierzchni najmu 19 tys. mkw. – od koncepcji po otwarcie

2011-2012

obiekty handlowe

budowa drugiego projektu w Gorzowie Wlkp. – centrum handlowego NoVa Park o powierzchni ponad 32 tys. mkw. GLA

2017

obiekty handlowe

przebudowa strefy gastronomicznej w Galerii Wisła w Płocku

2018

obiekty handlowe

Powiększenie strefy gastronomicznej w Galerii Askana w Gorzowie Wlkp.

2021

obiekty handlowe

Przebudowa hipermarketu na park handlowy o powierzchni 17,5 tys. mkw. w Częstochowie

2021

Fortress Logistic Park Bydgoszcz, Bydgoszcz

- Powierzchnia całkowita: 48,000 mkw. (obecnie)
- 4 hale
- Powierzchnia po rozbudowie: 90,000 mkw.
- Właściciel: Fortress REIT Limited

2021

Fortress Logistic Park Stargard, Stargard

- Powierzchnia całkowita: 11,500 mkw. (obecnie)
- 1 hala
- Powierzchnia po rozbudowie: 85,000 mkw.
- Właściciel: Fortress REIT Limited

Dowiedz się więcej o naszym zespole

Nasi Eksperci

Zaufali nam

Wybrani Klienci